tisdag 21 juni 2011

Turkiet dag 5!

Jag har gått och blivit en poolmänniska, det är sant! Jag som alltid älskat stranden fullkomligt hatade den idag! Det måste vara för att man är morsa med två småbarn!? Alldeles för mycket sand och alldeles för mycket kladd av saltvattnet. Det var dock skönt att slippa engelsmännen men självklart dök ett nytt problem upp, HÄNGTUTTAR... Mange tycker att man borde införa en ny lag som säger att kärringar över 40 år inte tillåts sola topless. Jag skojar inte när jag säger att vår solstolsgranne idag hade bröstvårtorna i pullhöjd! Uäääk! Alltså då vill man väl för tusan stänga in dem för alltid, eller? När vi sedan kom till poolen ligger det självklart en kärring topless där också...Hon låg ner så hennes hängde klämda i armhålorna och det passar sig verkligen inte vid en pool! Jag solade alltid topless förut, innan jag hade ammat två ungar, men skulle inte få för mig att göra det idag. Fast skulle jag släppa ut mina bredvid de där kärringarnas så skulle mina vara i världsklass :D

Nu har de andra redan sprungit iväg till middagen så jag ska också bege mig...
Godkväll!


Dessertbordet om kvällarna, titta men inte röra!
Ellioth med en av sina turkvänner (han som rakar Mange! skägget alltså)!
Havsbad!
Min lunch idag, MUMS! (Fast jag kunde dödat för Ellioths toast!)
4 dagar tog det och sedan hoppade han från kanten, nu gör han inget annat...
...som ni ser :)


Btw så funderar jag redan på att sluta banta... Jag har ju bara en vecka semester kvar, på hela sommaren, och går jag upp några kilo går jag ju ner dem fort igen, det vet jag ju! Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar