måndag 27 juni 2011

Sista måndagen i Turkiet!

Ni anar inte vilken underbar dag vi haft! Jag börjar nästan tro på att det finns någon där uppe ändå :) Jag önskade mig lite moln innan jag gick och lade mig igårkväll också och när vi vaknade var det helmulet. Vilken lycka, haha! Låg ändå och svettades på solstolen :) Efter lunch var det fortfarande mulet så vi tog en promenad ner till strandpromenaden och promenerade längs den medan Elton sov. Lagom till vi kom tillbaka till hotellet sprack det upp och blev klarblå himmel så lite sol fick vi på oss iaf! Nu kan de få vara fint de två sista dagarna också så vi kräks på sol och värme när vi åker hem ;-)

Nu kommer det strax en trollkarl hit till hotellet och ska hålla i en show så jag måste springa. Ni får tillgodose er med lite bilder istället...:)

Storprins igårkväll <3
Lillprins hånglade upp sin mor idag vid poolen :)
En mage som fött två barn :S Men det jag skulle komma till var att hålet efter min piercing fanns kvar så jag köpte en piercing och stoppade i :)
Ellioth fick en mössa av kocken på hotellet, nu vägrar han ta av sig den :S
Stor badprins <3
Elton har hittat balansen med puffarna och hoppar i stora poolen alldeles själv och ligger och njuter <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar