onsdag 8 juni 2011

Sommarfest med kvällsdopp!

Mina fina badpojkar <3

Vilken härlig dag!
Jag började dagen med plugg i solen, på vår innergård. Efter lunch for jag till universitetet för seminarium och därefter satt vi kvar och arbetade med opponeringen. Jag smet därifrån lite tidigare för att hinna till dagis där det var sommarfest! Ungarna sjöng och jag började grina :) Efter tipspromenad, massor lek och picknick började vi traska hemåt med två toktrötta pojkar. Det hindrade dem dock inte från att spärra upp ögonen när de fick se att Plaskis hade invigning. Vi (Theo m familj var också med) lovade att grabbarna skulle få doppa fötterna. Visst doppades det fötter men det dröjde inte många sekunder innan alla kläder var avslängda och fyra små grabbar for runt i poolen :) Elton är helt galen och har ingen respekt alls... Han gick rakt ut i vattnet! M fick passa honom för han druttade under ytan hela tiden! Men inga tårar för det utan han körde vidare med ett smile och druttade under gång på gång. Vi kommer ha att göra i Turkiet :)

Nu kom jag precis in från en 9 km- runda runt ån med Linda! Det är så skönt att gå med henne för hon håller låda hela tiden :D Då slipper jag prata (blir så anfådd då) och kan gå och lyssna och njuta :)

Nu är det godnatt, imorgon väntar en ny dag med tusen saker planerade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar