onsdag 29 april 2015

Fromma små lamm

Den här dagen har varit helt fantastisk om vi bortser från att Elvis nu helt ratar bröstet och mina boobies håller på att sprängas. Elvis och jag hade hemmahäng med massor snicksnack, mys och gos när brorsorna var på skolan. När vi hämtat hem Ellioth och Elton utfodrade jag alla barnen innan vi tog en sväng till Tornby! Om barnen uppförde sig under hela vistelsen kunde det bli så att de var värda en varsin glass. De var som två fromma små lamm och jag fick nästan tårar i ögonen. När jag gav dem beröm och vi gick mot glassbaren knäcker Ellioth: "Men då kanske vi kan få två glassar då mamma?!" :) <3 Det blev en varsin glass och alla var nöjda och glada!


Nu på kvällskvisten fick jag även till ett gympass. 30 min på crosstrainern och därefter ben. Nu kan jag med gott samvete ha vilodag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar