måndag 6 april 2015

Upp som en sol

Vaknade upp till denna glada goding och insåg att han sken ikapp med solen utanför fönstret och att denna dag inte kunde bli annat än bra <3

Piffade till mig lite, plockade fram vårkofta och skinnjacka och sedan gav vi oss iväg, hela familjen!

Först blev det en minirunda på stan, och ja, Elvis fick följa med in i två butiker. Först på POP där vi var helt ensamma och sedan in i leksaksaffären där det var någon familj till :) När grabbarna ville ha en varsin burgare till lunch väntade dock Elvis och jag utanför då det var lite för mycket folk därinne för att jag skulle våga mig in. Därefter gick vi mot Trädgårdsföreningen. Första stopp blev vid fontänen där grabbarna intog sin mat och jag ammade Elvis och därefter gick vi till lekparken!

Väl hemma efter många timmar ute i den fantastiska solen tog jag tag i lite tvätt och därefter rensade jag bort alla vinterkläder och vinterskor. Nu är väl ändå våren här för att stanna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar