onsdag 8 april 2015

Stressad morsa


Min tuffe <3

Hektisk dag... Upp och bädda rent, amma och därefter gav Ellioth honom ersättning (då han själv ville). Jag började städa övervåningen varpå jag får panik när jag hör Ellioth gå omkring där nere (vart hade han gjort av Elvis? Bar han honom?) men det var ingen fara då han lagt lillebror så fint på soffan, med amningskudden som fallskydd <3
Städade hela huset, lunchade ute med Ellioth, ammade och sedan var det dags att hämta Elton på förskolan. Körde till Ljungsbro och klippte Elton och sedan full rulle hem för att amma lite då det var "skiftbyte" vid 15.30. Jag åkte och fixade naglarna och därefter gymmet med Fanny. 30 min cardio + biceps. Hem för middag och sedan dusch av mig och Elvis. Därefter har jag packat lite, ammat och sett på Robinson. Nu sängen, äntligen!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar