fredag 24 april 2015

Tröstshopping


Imorse var två av dessa jäkligt billiga... Det kan man inte tro sedan på eftermiddagen när dem gör lillebror sällskap i babygymmet och klistrar på dem där smilen :)

Imorse var det upp och iväg för att träffa mäklaren ute vid sommarstugan. Han skulle höra av sig igen i början på nästa vecka så vi får se...:)
Vid lunch blev vädret så trist så jag och Elvis for till stan. Jag behövde tröstshoppa lite då jag tidigare under dagen tömde ett helt sparkonto på pengar för att betala flygbiljetter, skolan i Thailand, barnvagn och ett par nya Nike:) Då var det ju lika bra att tömma lite till genom att springa till Esq och shoppa lite hos Johanna :) Butiken firar btw 4 år och bjuder därför på 20% på hela sortimentet vilket gäller imorgon också, så spring och köp!

På eftermiddagen tog jag och Elvis en liten lur på 1,5 timme medan de andra grabbarna var på innebandy! Därefter drog jag till gymmet där jag och Jonas körde cardio och biceps!

Nu har jag äntligen landat i soffan och snart trillar mina ögonlock ner. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar