måndag 27 april 2015

Inga myskvällar


Alltså det här med att få tiden att gå ihop, hur gör man? Idag när klockan var 12.45 och vi stressade iväg för att hämta Ellioth på skolan kom jag på att jag inte ens fått i mig frukost. Dock hade jag hunnit tvätta två maskiner tvätt, utfodrat Elvis två gånger och Elton en. Det handlar väl om att prioritera:/ Efter skolan åkte vi i alla fall vägen om Tornby och köpte blommor för att sedan gasa ut till Ljungsbro för att gratulera pappsen som blir 76 år idag. Världens finaste, bästa pappa <3
Där höll mitt hjärta på att hoppa ur kroppen då ungarna bett morfar följa med dem till kanalen och innan han hann efter var de borta. Vi var liiiivrädda att de åkt ner till kanalen själva men nej, de hade bara hittat nya kompisar och hängde på en gata en bit bort från mormor och morfar. Ungarna hade så kul tillsammans och jag klickade med farmorn som var barnvakt så vi blev klar i Ljungsbro alldeles för länge. Hem för att göda ungar igen innan de skulle bort till fotbollen för att prova ut träningskläder till Elton. Jag blev kvar hemma för att utfodra Elvis. Nu är de nyss hemkomna, har fått pjamas och tänderna borstade och ska strax i säng. M är ute och springer i spåret och när han kommer tillbaka är det min tur att fara iväg till gymmet. Det här med myskvällar kan vi ju fetglömma. Vi stupar i säng vid midnatt och innan dess har vi knappt sett varandra :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar