söndag 12 april 2015

Tjocksmock


Den här tjocksmocken tar sig till gymmet iaf. Igårkväll var jag iväg och körde 30 min cardio och rygg, imorse 25 min cardio och biceps och ikväll blir det ännu ett pass cardio... Dieten sket jag i då den till en början innebar kyckling i två veckor i sträck, både till lunch och middag, och jag efter två dagar hellre kräktes än åt den där kycklingen! Sålänge jag ammar funkar ju inte direkt några andra dieter heller så jag får väl vara tjocksmock men träna. Då känns ju livet liiite bättre iaf! Jag gick ju upp 20 kg under graviditeten och ligger fortfarande bara 9 kg minus, så 11 to go! Det där med att kilona rinner av en när man ammar är ju SKITSNACK! Jag får bada i vassen iår helt enkelt men till Thailand ska jag vara tillbaka på startvikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar