fredag 3 april 2015

Att frångå rutiner


Älskade, finaste Elvis <3

Från att både Ellioth och Elton var cirka en månad gamla har de sovit hela nätter. Jag gav dem alltid sista målet vid cirka 22-23 när jag lade mig och så sov dem till 06-07. Den här killen har dock inte visat en tillstymmelse till att sova hela nätter då han fortfarande alltid vaknar och illvrålar då han är tokhungrig varje natt mellan 03-04. Igårkväll åt han vid 19.15 och sedan somnade han och jag vid 21. När M kom och lade sig vid 23.30 var tanken att väcka honom och amma men jag struntade i det och tänkte att han fick vakna av sig själv och att det säkert skulle bli någon gång kring midnatt-01. Jag vaknade vid 03 och Elvis sov fortfarande jättegott. Jag var tvungen att känna på honom så han inte hade feber men icke. Han verkade inte vilja vakna heller och vid 04.30 väckte jag honom för att se att allt stod rätt till. Han fick ny blöja och var supernöjd så hade jag inte väckt honom hade han säkert sovit en stund till :) Ikväll testar vi nog att frångå rutinerna igen och hoppas på att både han och jag sover :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar