torsdag 23 april 2015

Envis

Stughäng idag också. Dock kom vi dit mycket senare då M var och köpte virke och dessutom ville Elvis ha mat mitt i allt. Det gjorde inget för idag var det ju inte alls skönt. Trots blåst är det nästan alltid lä uppe på vår kulle (konstigt nog) men idag låg det liksom en dissträng precis ovanför hela dagen. Dessutom hade jag tofflor pga min brutna tå och det gjorde fossingarna kalla och hela mig frusen. Efter att jag hade hämtat grabbarna i skolan sov Elvis på mig resten av eftermiddagen och det var ju såklart varmt och supermysigt!<3 Idag har den killen inte många vakna minuter alltså, totalt 1,5 timme över hela dagen kanske... Hur sover era tremånaders bebisar?
Min stackars tå :( Jag kan ju säga att den inte mår bättre nu efter att ha varit nedtryckt i ett par löparskor och efter 30 minuter på crosstrainern :/

Efter det tog jag ett varv på Maxi. Löning imorgon ju och då vägrar jag handla. Dels för att det kryllar av människor där då men också för att jag tycker det är pinsamt. Då känns det ju som att man handlar för att det precis trillat in pengar igen, och som att de varit slut innan och man ätit nudlar i en vecka. Så funkar det inte hos oss, men jag vet i många hem det är så :/

Himlen var galet vacker över Tornby när jag körde från gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar