onsdag 8 april 2015

Snällast i världen


Den här killen är verkligen världens snällaste! Sålänge han får mat, sömn och torr blöja säger han sällan ett knyst. Han är som Ellioth var när han var liten medan det sägs att han utseendemässigt är lik Elton. Jag ser honom dock som en mini-Mange <3

Vi försökte ju få honom att sova "hela nätter" men det gick inte. Han somnar när han äter sista målet omkring 20 på kvällen och sover sedan till 03-04, får mat och somnar sedan om till cirka 8. Superduktigt! Även om jag ser att det här nattmålet (ja, klockan är i skrivande stund 03.48 och jag ammar!) gärna får bli ett minne blott! Men han är en hungrig kille såklart han ska ha mat :)

Jag började det här inlägget igår men tokdäckade på soffan, mitt i Robinson :( Jag var helt slut efter dagen, men framförallt kvällens träning som blev en pw följt av ett rövpass på terassen. En diet är påbörjad också så nu får vi se...:)

Nä, dags att ge ersättning... Godnatt/godmorgon alla fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar