onsdag 22 april 2015

Sex och intriger som morot :)


Ännu en dag vid stugan. M och min pappa jobbar som galningar medan jag och Elvis myser runt och suger ur det sista ur denna oas! <3 Efter att jag hämtat grabbarna idag körde vi inom Burger King för att köpa med oss mellis till allihopa. Vi satt på en filt och åt och det var så himla varmt och mysigt!
Vi var hemma igen först vid 17.30 och då bytte jag om och satte av mot gymmet.


50 minuter på crosstrainern skramlade jag ihop och var sådär lagom svettig och nöjd efteråt. Allt det röda i fejset är dock inte från träningen utan jag har även fått lite solbränna, nice!
Jag har kommit på bästa grejen för att ta mig till gymmet... Jag sparar alla avsnitt av Ex on the beach och jag får endast titta på dem när jag står på crosstrainer! Så ingen träning, inget Ex on the beach! Och ja, det funkar på mig då jag älskar det där programmet! Intriger och sex, helt i min smak :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar