lördag 4 april 2015

Voluspa


Snöat in på dessa ljus nu(Tack Halajna- en mammaledig har ju inte råd egentligen! :/)... Jag fick ett i påskpresent av M igår och idag fick han ett tillbaka av mig, haha. Mest var det nog till mig själv :P De doftar ju alldeles ljuvligt! Spring och köp! De finns på Esq och denna storlek kostar 249:-!

Jag var en sväng på stan på förmiddagen då jag hade några ärenden! M tjatade ju om påskpresent och även Elvis behövde ju få en :) Det löste jag och så var jag även i Trädgårdsföreningen och klippte mig en egen tulpanbukett, supermysigt!

Väl hemma igen tog hela familjen en långpromenad på 1,5 timme. Vi klappade hästar, inspekterade spökhus och lekte i en lekpark. Även det supermysigt!

Nu har jag precis hämtat hit min mamma och pappa då det bjuds på middag och vin hos oss!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar