lördag 11 april 2015

Kaos


Gårdagens tröttpanda blev uppmärksammad ordentligt på Instagram igår! Bilden delades både på @inspirationforpojkar och @cheekymonkey_se, kul!

Vi hade en helt fantastisk dag igår. Något hektisk stundtals, men ändå fantastisk. Vi åt underbar hotellfrukost tillsammans hela familjen, därefter åkte M och jobbade och vi hängde på hotellrummet en stund innan vi gick bort till Universeum. Där var det kaos, galet med folk (såklart när det är påsklov...). De byggde om i regnskogen och vi blev fast där ett tag med ett hemskt ljud då de borrade i ett berg. De stora grabbarna blev så rädda att de nästan började gråta, mina öron gjorde sååå ont och jag fokuserade bara på att hålla för Elvis öron. Efter en stund fick vi hjälp av en personal att ta oss därifrån, tack o lov. Därefter pustade vi ut en stund innan Elvis illvrålade då han var både hungrig och hade ont i magen och precis när jag började amma honom blev Elton akut kissnödig. Jag fick bära en skrikande, ammande unge samtidigt som jag drog vagnen och i samma veva hittade jag en bortsprungen tvååring som jag var tvungen att ta hand om. Någonstans där kände jag bara; "skjut mig!". När Mange sedan äntligen hämtade oss cirka 4 timmar senare var vi sååå utsvultna och körde i ilfart till Mc D i Borås för lunch/middag. Såklart blev min mat fel två gånger så jag fick vänta på min mat i 25 minuter och var lite lagom butter. Sedan somnade jag gott i bilen hem en stund och däckade sedan lila fort på soffan hemma. Borta bra men hemma bäst, så är det verkligen!


Idag tog vi en slappmorgon. Hela familjen låg i sängen läääänge och bara myste. Efter frukost gick vi ut. Elvis ammade medan jag satt i solstolen (men en filt över honom såklart!) och grabbarna satte upp studsmattan! Sedan for vi iväg och nu är jag på bowlingkalas med mina tre tuffisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar