söndag 19 april 2015

Rikast i världen

Alltså den här dagen har varit top notch! Sovmorgon följdes av morgonmys med sängen full av kärlek (alla mina killar) <3 Därefter lång mysfrulle innan de stora grabbarna drog iväg på bandycup. Jag och Elvis tog det lugnt, plockade iordning och styrde med lite tvätt innan vi gick bort till cupen som var i gympahallen här vid skolan. Elvis sov när vi kom dit men vaknade strax och tyckte det var sååå spännande att kika runt på allt som hände och rörde sig. Han är som sina brorsor och gillar att vara med där det händer, det märks redan :)
När cupen var slut gick vi hemåt och jag for vidare till XXL för inhandling av skor till Ellioth och därefter till gymmet för 40 min på crosstrainern! Väl hemma igen bjöds det på gomiddag och vi diskuterade våra drömmar om Thailand. Idag bokades nämligen det sista inför resan, flygbiljetterna, och detta nyår kommer firas på Dohas flygplats :) (mer om det i ett senare inlägg!)

Nu har jag precis hamnat på soffan efter att sövt kidsen och här tänker jag stanna resten av kvällen!

Ni gör mig till den rikaste i världen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar