söndag 26 april 2015

Bortskämd


Tröstshoppingen från Esq. Jag är helt förälskad i mönstret på kuddfodralet. Jag såg det direkt när jag kom in i butiken och raffade åt mig ett direkt. Jag ville ha det till vilket pris. Nu kostade det endast 295:-, tur för mig :) Och doften på ljuset, min nya favvo <3

Gårdagen spenderades mestadels hemma. Det var fixardag i föreningen så grabbarna var ute och pimpade gården medan jag och Elvis var inne och myste. Han fick ett bad och vi tvättade lite. På eftermiddagen var Elton hos en kompis och då passade jag på att ha lite egentid med Ellioth. Vi åkte till Tornby och köpte blommor, ljus och glass. Vi retades, höll i handen och pussades <3 Det var välbehövligt efter några sista dagar med riktiga fighter, den killen prövar oss rejält nu :/
När vi kom hem hade M och Elvis städat hela huset, vilken lycka <3
På kvällen fick vi två spontanbesök. Först kom mitt kusinbarn Lisa (nej, hon är inte 5 år, hon är äldre än mig!) och åt med oss och sedan anslöt även Elma <3 Det var supertrevligt och mysigt, och blev ganska sent. Men vad gör det när man har superhungrig som ger en sovmorgon? Elvis sov 20.30-06, åt lite och somnade om till 08.40. Elton kom ner vid 7.30 men satte själv igång tv:n och låg tyst där medan Ellioth sov till 9.
Idag är vi utvilade och glada! Jag skulle varit i är på ett två timmar långt zumbapass men fick ställa in för tåjäkeln! M och storkillarna drog därför till landet istället och jag och Elvis är hemma och tvättar. Ja, det känns som jag inte gör annat men med fyra skitgrisar till grabbar i familjen är tvättkorgen full på en dag :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar