måndag 20 april 2015

Sommarstuga till salu!

Elvis har nu i en vecka sovit hela nätter. Han får sista målet vid 21-22 och sover sedan till 05.30-06, äter och somnar sedan om igen. Imorse slog han dock rekord och sov till 06.20, därefter fick jag sovmorgon till 8 :) M lämnade Ellioth i skolan och därefter for han och Elton ut till sommarstugan. M har nämligen semester nu i en vecka för att fixa sommarstugan inför en kommande försäljning, hojta om ni vet någon som vill köpa! Stugan har ett perfekt läge i Berg! (Då vi har hus och tomt nu hinner vi inte med sommarstugan och då är det bättre att någon annan får njuta av den underbara oas det faktiskt är!)

Jag och Elvis stannade hemma och tvättade och plockade lite på förmiddagen (hann även sitta ute i solen!) innan vi hämtade Ellioth på skolan vid 13. Därefter for vi också ut till stugan!

Kom och köp! 5 min till båthamn och golfbana vid Bergs slussar, 10 min till badstrand och 10 min till Linköping city! Perfekt läge och en fantastisk oas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar