söndag 23 november 2014

Zara kids


Lite av gårdagens shopping från Zara. Mjukisbrallorna till Ellioth, tröjan fick de en varsin och likaså halsduken och skorna. SKORNA, hur snygga? <3 Äkta skinn och fodrade. Jag kan säga att deras far är avundsjuk för att de inte fanns i hans storlek :)

Idag klev vi upp strax efter halv nio. Grabbarna badade innan vi avnjöt en god, lång frulle. Filippa passade på att visa vad som komma skall genom att stjäla grabbarnas leksaker vilket provocerade herrarna som löpte efter :) Vid 11 for vi vidare mot Järna där Manges syster med familj bor. Vi firade deras Wendela medan de firade Elton. Vid 14.30 tog vi sikte hemåt med ett stopp på Babyproffsen i Norrköping. Väl hemma for jag och Elton till Maxi och handlade medan Ellioth och pappsen stannade hemma och packade upp och lagade middag. När vi kom hem bjöds vi på pommes, bea och rostas, MUMS! Salladen blev det inte mycket med då jag glömde köpa det och bröt därför ihop. Dessa härliga gravidhormoner alltså. Just nu känner jag mig bara gråtfärdig hela tiden :(

Nu är det läggdags för att orka upp och öppna imorgon, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar