lördag 8 november 2014

Vi prioriterar mys


Idag har vi mestadels haft en mysdag. Grabbarna var uppe och satte sig vid tv:n vid 7.30 men vi fick ligga kvar och mysa till 8.30. Därefter bjöds jag på varm choklad och scones till frukost. Innan lunch körde M Ellioth till Flygvapenmuseet då han var bjuden på kalas där till en klasskompis! Under tiden han var där gjorde vi några ärenden i Tornby. Jag fyndade lite barnkläder på Kappahl (halva reapriset) medan Elton och M var på Systemet och köpte lite vin till kvällen, vi bytte en ljusslinga på Rusta, köpte jeans och coola tishor till grabbarna på Lager157, åt Mc D till lunch och därefter åkte vi för att hämta hem Ellioth igen. Ellioth och jag blev hemma medan M och Elton åkte och tvättade och tankade min bil och då passade jag på att ta en nap medan Ellioth byggde ihop Eltons födelsedagslego :) När båda grabbarna var hemma igen bråkades det och de slogs innan de satte sig i lugn och ro och såg på Markoolio på iPaden :)
Medan de myste i soffan passade jag på att plocka lite med alla nyinköpta bebiskläder och planerade vad som ska med till BB :)

Nu ikväll invigde vi även våra planksteks-plankor. Grabbarnas plankor var inte direkt välfyllda men sålänge de är nöjda och glada så...

Nu sitter hela familjen i soffan och kikar på Polarexpressen. En stor skål med godis är framplockad och vi myser järnet <3 Älskade helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar