måndag 10 november 2014

Magen krympte!


Magen i fredags, v 28 (27+0).
Magen igår, v 28 (27+2).

Jag och magen är alltså redan inne i graviditetsvecka 28. Det innebär att det endast är 11 veckor kvar tills jag ska upp till förlossningen och bedömas om jag kan sättas igång. Däremellan ska det firas advent, lucia, jul och nyår och det känns som det kommer säga svish och så är vi där. Läskigt :/
Igår vaknade jag dock upp med pytteliten mage. Undrade först om bebis krupit ut under natten men hen hade väl antagligen göttat in sig långt ner och långt bak för framåt eftermiddagen började magen krypa ut igen :) På morgonen passade jag på att se till fiffi, kärt återseende, haha! Det var ett tag jag såg henne där under magen xD

Nu sitter jag på jobb och väntar på att första barnet ska komma, sedan är det full rulle resten av dagen. Saknar redan helg och mina grabbar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar