söndag 2 november 2014

Första kalaset för blivande 5-åringen!




Nöjd kille fick en ny cykel av farmor och farfar (och lite av oss) <3 Den han har nu passar fortfarande men när han vuxit några centimeter till våren blir den för liten. Nu fyller ju grabben i november och då blir det så att man får passa på med "vårpresenterna" redan då :)
Självklart var han ute och cyklade på den redan idag och han klarade det galant!
Efter att farmor och farfar bjudit oss på mat från Saigon bjöd Elton oss på halloweentårta som han och jag stått och knåpat med hela förmiddagen (eller köpte vi den på Maxi?) :)

Eftermiddagen/kvällen har bestått av tvätt, vika tvätt, skriva scheman, dusch och nu har jag nyss sövt barnen och väntar på att avnjuta en bärpaj i soffan. Imorgon är det vardag på riktigt igen. Mannen går efter sjukskrivning tillbaka till jobbet igen, jag öppnar på mitt jobb och barnen är "friska" och ska till förskolan och skolan. Dock är jag helt skräckslagen att lämna dem där då magsjuka härjar som tusan här i Malmsätt :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar