onsdag 5 november 2014

Bästa kollegan


Fin kollega jag har va? Det värsta är att vi är släkt :/ "Hörru moster?!" kan det gapas in genom dörren. Och ni ska se barnen när vi försöker förklara att det är fröken Fannys kusin som ligger i min mage. Älskar att jobba med denna pingla <3 En skönhet klär verkligen i allt <3

Ja, alltså största delen av dagarna består ju av jobb nu så jag har inte så mycket intressant att berätta. Imorgon avslutas ju dock dagen på Saab arena med fest med kollegorna. Det blir ju dock inte så stark dryck för mig, "dryck: vatten" stod det på min biljett. På de andras "dryck: vin". Jag kör väl då :)

Nä, nu ska tvätten hängas och sedan ska det bakas då jag imorgon ska bjuda på "fredagsfika" på jobbet (börjar sent på fredag så därför byter jag dag). Egentligen borde jag lägga mig på sängen och vila bara då det känns som bebis ska trilla ur mig vid minsta ansträngning :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar