fredag 21 november 2014

Mot headtown


Älskar mina nya naglar. Fadeade franska med en liten pärla på ringfingrarna <3 Kan nog tänka mig en rundad version av dessa lagom till bebis kommer, SÅ SNYGGT!

Ingen mer kräka för min del, och inte för någon annan i familjen heller. I samråd med våra kära Stockholmare bestämdes därför att vi skulle ses, ÄNTLIGEN! Jag tror vi ställt in tre gånger nu på grund av sjukdom så denna gång känns verkligen äntligen. Jag och grabbarna har gått hemma och pulat hela dagen. Städat, tvättat och packat medan pappsen varit på kontoret. Nu sitter vi och plöjer E4:an och strax blir det nog stopp i Nyköping för matintag.

Imorgon har jag beställt ett besök på VS, och massor andra roliga butiker till det, medan de enda ungarna pratar om att de ska åka tunnelbana. De har googlat bilder och "WOOOOW":at i två dagar nu. Undrar hur ledsna de blir när de inser att den där jäkla tunnelbanan tar oss till en hel dag på stan, haha? Vi kanske får ta t-banan mellan butikerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar