söndag 16 november 2014

I goda vänners lag <3





Vi hade en såå himla perfekt lördag igår! Vi började med att ligga och dra oss i sängen, hela familjen, fram till 10. Lite frukost på det och sedan kom en kompis till Elton hit. De lekte inne en stund men sedan ville de ut och cykla och efter cykelturen gick de hem till kompisen och lekte. Då började jag, M och Ellioth att baka lussebullar. Efter att ha bakat ut några plåtar kom mormor och morfar och hämtade upp Ellioth som skulle med dem hem och sova över och plötsligt var M och jag ensamma. Då insåg vi hur stora kids vi har, som far iväg ensamma till kompisar liksom :/ Vi ringde hem Elton och bakade klart och så for grabbarna till Tornby om Systembolaget. Under tiden fick jag besök av Jessica och Junie som kom för att låna vår resevagn och de stannade i flera timmar och fikade, och vi vuxna kunde hooka up om allt som hänt sedan sist. När de for slängde jag mig i duschen då vi väntade gäster vid 18. När jag stod halvnaken och fönade håret kom de, min systerdotter Fanny och hennes nya kille. Vi käkade middag och satt och pratade en stund innan även Jonas, Therese och lilla Casper anslöt. Jonas beställde Manges kladdkaka vilken vi avnjöt till efterrätt och sedan flyttade vi in i soffan och satt och myste vidare. Jonas, Therese och Casper droppade av strax efter 22 medan Fanny och Stefan var kvar till efter midnatt. Jag råkade visst somna en stund mellan 23-00 men är man gravid och det är släkten som är över har man dispans :)
Så himla tacksam över att ha så fina vänner <3

Nu ska jag försöka få liv i mina grabbar som fortfarande ligger och snusar här bakom mig. Elton ska på kalas i eftermiddag och innan dess ska vi hinna åka och titta på golv och lite annat...

Ha en fin söndag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar