måndag 24 november 2014

Madam Stoltz


Jag är så förälskad i min nya ljusstake! Så förälskad att jag hela dagen längtat efter att få tända den, och nu lyser den så fint :) Jag gillar den så mycket att jag idag var tvungen att svänga förbi Esq och även köpa den lite mindre versionen i mässing (denna på bilden är lite större och i kopparfärg). Så lite större och koppar i vardagsrummet och lite mindre i mässing i köket, happy!

Toppendag annars. Få och snälla barn på jobb. Jag struntade i min rast och kunde sluta redan vid 13.30 då jag for och hämtade kidsen för att lämna dem på Manges jobb en stund och åka och köpa ljusstaken och göra ett ärende på Babyproffsen. Väl hemma tog jag hand om en massa tvätt medan kidsen byggde Lego och när de därefter fick sätta sig vid tv:n passade jag på att sova en stund... (Orkar aldrig måndagskvällar annars!).
Nu har vi slagit oss ner vid tv:n och ska se ett avsnitt av vårt älskade The walking dead. Vi ska precis börja på första avsnittet på säsong 5 som just nu börjat sändas i USA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar