söndag 9 november 2014

Prinsesskalas


Idag har vi haft kalas på Busfabriken för den här parveln! Prinsessrummet var beställt och 14 kompisar var bjudna, 10 stycken kom och det var alldeles lagom :) Elton fick så mycket fina presenter och hade så roligt med alla kompisar så han är mer än nöjd med dagen <3 Jag sprang omkring som världens mest hysteriska morsa med handdesinfektionen i högsta hugg. Innan maten fick alla barn en varsin klick i händerna och spritade fint när de däremot fick sina godispåsar och direkt skulle ner med händerna i påsarna fick jag panik och sprang omkring och härjade som en galning :) Magsjuka verkar gå i hela stan och hade det inte varit för min sons kalas hade jag aldrig satt min fot på något lekland i sådana här tider. Jag hade tokångest när jag vaknade imorse :/

Innan kalaset hade vi världens mysigaste morgon. Jag och M låg och pratade om vårt förhållande och hur vi kan göra det bättre <3 Grabbarna gjorde oss sällskap emellanåt också <3

Nu är vi i Ljungsbro där vi blivit bjudna på farsdagmiddag. Påvägen hit körde vi inom Ikanohuset då Ellioth tjatat om att ta hål i örat i över en vecka nu. Han skuttade in av lycka men när de väl sa att de hade en tid direkt fick han kalla fötter och ångrade sig. Det är konstigt för annars ska han vara så jäkla tuffer hela tiden :/ Vi har det riktigt tufft med den ungen just nu och till det är brorsorna som katt och råtta vilket leder till att vi är arga på dem i stort sett alla deras vakentimmar. Så jäkla tråkig känsla och så mycket ångest. Hoppas det är en period bara och att den snart är över för just nu känner jag mig som världens sämsta morsa och tar alla tillfällen i akt att fly hemmet för att slippa allt tjafs :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar