söndag 6 januari 2013

Ut och in

Fjunets paket!

Klockan 01.10 klev vi innanför dörren inatt. Killarna vaknade när vi körde in i stan men somnade om direkt de fick krypa ner i sina sängar igen! Vid 7.30 klev M upp med två glada grabbar medan jag sov vidare. Låg och drog mig riktigt länge också då jag inte alls var sugen på att packa upp alla väskor som stod och väntade på mig utanför! Det packades senare upp och därefter packades julen ner! Jag och Elton smet också iväg på kalas till finaste Junie som precis blivit ett år <3 Där träffade vi massor andra fina mammor, pappor och kids, supermysigt!
Nu är middagen i magen och kidsen ska strax sövas så vi vuxna får lite egentid på soffan :)

Den enda känslan jag har inombords just nu är att livet är så jävla orättvist! Så jävla, jävla orättvist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar