söndag 13 januari 2013

Jag är jag.

Todays.

Jag hatar att anpassa mig. Jag vill vara jag, i alla situationer. Jag vet vad man bör och inte bör säga, jag vet hur man bör och inte bör uppföra sig och vad vissa situationer kräver och då anpassar jag mig. När det kommer till mig och min familj så spelar det ingen roll hur någonting bör vara för där bestämmer jag själv (i samråd med M)! Vill jag ha det på ett visst sätt så blir det så! Min personlighet kommer ingen någonsin kunna ändra på för då är jag ju inte just jag längre. Och vem är jag att vara om jag inte är jag?
Jag är trött på att folk försöker vara de personer de bör vara istället för att vara dem de är och vara nöjda med det! På samma sätt är jag trött på att lyssna på dem som försöker ändra på andra!
Passar det som sagt inte så stick!
Pratar jag inte med just DIG så är det antagligen för att jag inte tycker om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar