tisdag 29 januari 2013

Det kostar att leva

Rakhyvlar på det där, en bonuscheck på 75 kr och notan slutade på 1900 kronor. Då köper jag inte ens blöjor längre liksom... Att leva är dyrt :)

Dagen började som sagt hos tandläkaren vilket innebär mycket spänningar och ångest. Efteråt skulle jag behöva sova i timmar så kombon tandläkare föreläsning är inget vidare. Ögonen vägrade hålla sig öppna så jag fick kämpa halvt ihjäl mig. Lade mig ner på bänken i pausen och somnade och vaknade igen inom loppet av säkert tio sekunder, där snackar vi powernap. Efter andra föreläsningen var jag därför inte jättepepp på att åka och storhandla men eftersom kylen ekade tom var jag ju så illa tvungen!

Nu har jag äntligen krupit upp i ett soffhörn med en apelsin efter att ha duschat, plockat, vikt tvätt, ätit osv. Har sådan jäkla träningsvärk att benen känns som tunga stockar och armarna går inte att räta ut. Dock värker magen på ett mindre trevligt sätt så den är nog inte riktigt redo för träning ännu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar