måndag 21 januari 2013

Fyra fulla spolningar ;-)

17.30 klev jag in på akuten (efter att ha rådfrågat 1177). 20.45 hade jag gråtit efter smärtlindring i 2,5 timme utan att ha fått hjälp (ringde på klockan två gånger!). Lagom ledsen, arg och besviken kör sköterskan in en 30 cm lång slang i rumpan på mig, sprutar in 2,5 dl Klyx och tvingar mig knipa i 15 minuter. Lätt de värsta 15 minutrarna i mitt liv då jag både ville spy och bajsa samtidigt efter en minut...!! 14 min höll jag ut och sedan bajsade jag så mycket att jag höll på att svimma!
Är så jävla lycklig just nu, känns som jag väger 5 kilo! Hade inte kunnat äta idag då bajset stod mig upp i halsen så nu är jag lite lagom skakig! Doktorn skulle bjuda på nyponsoppa och macka innan jag fick gå hem:)
Så jävla lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar