fredag 11 januari 2013

Trots möter trots

Tog en sminkkurs på Make Up Store idag. Jag köpte ca 1/5 av alla produkter hon använde på mig (6 produkter, varav två borstar) och ändå gick det på 1500 spänn! Det var dock pengar jag sparat för detta ändamål sedan i oktober så det sved inte så mycket i plånboken ändå :) Nu är jag ju dock sjukt sugen på att åka dit och köpa resten av produkterna också men det får nog vänta tills jag får ett högavlönat arbete (dvs aldrig!)!

Annars har jag och lillskrutt haft en mysig dag! När han trotsat har jag trotsat tillbaka. Dessutom är det mycket kiss och bajs nu... När vi var på Maxi beställdes bajs till middag så vi körde runt och letade efter det där bajset länge och ungen skrattade så han kiknade! Jag älskar när man inte är stressad och har hur mycket tid somhelst för då kan man verkligen ta sig tid till sina barn vad man än gör! Som att springa på Maxi en kvart extra för att hitta bajs tex ;-) Hela dagen har varit så :)

Nu är vi i Ljungsbro och hämtar hem storskrutt. Sedan ska vi åka hem och längta efter vår papps som kommer hem i taxi någon gång vid 23.30-tiden skulle jag tippa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar