onsdag 23 januari 2013

Stora, lilla 3-åring!

Den här lilla skrutten kröp upp och var bebis ikväll <3
Det är inte lätt att vara tre år verkar det som... Ena sekunden gråter han förtvivlat för han inte är stor och inte har tappat någon tand och nästa sekund vill han vara bebis! Härliga, älskade unge <3

Föreläsningar all day long. Jag gillar dock nya kursen hittills då den handlar om blandannat ellära, ljud och ljus. Spännande. Dock bråkar fortfarande magen så det är ju inte det mest optimala att sitta still hela dagen. Har inte velat äta något smärtstillande för jag vill ha igång magen men imorse värkte den så pass att jag var tvungen. Frågan är om det var nytt blod påväg ut i buken? Alltså jag pallar inte det här mer. 8 påsar medicin för 100 spänn hämtade jag ut också och sätter inte magen fart på det blir jag tjutfärdig! Jag vill aldrig mer behöva få Klyx alltså :( Nej, positiva tankar nu... Snart blir det här bra!

Nu säger jag faktiskt redan godnatt! Fy fasen vilket tafatt, tråkigt inlägg! Sorry alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar