torsdag 10 januari 2013

"Fint hem!"...

Har precis haft torsdagsmys med den här lille snuffen (vi festade på färska hallon!)! Vi är ensamma då pappsen är iväg ända till sent imorgon kväll och Ellioth åkt till mormor och morfar! Tur att en av mina killar stannade hemma och fyllde upp sängen för annars skulle jag aldrig kunna sova :) Mitt mammahjärta smälte förut när jag klädde av lillprinsen för att slänga honom i duschen... När jag håller i honom och tar av byxorna kramar han mig runt halsen, pussar mig på kinden och säger: "Tack mamma för att jag bor i ett sånt fint hem!". Grabben är tre år och reflekterar kring hur han trivs hemma liksom :) Älskade unge <3
Nu har han precis somnat i vår säng och jag ska ta en dusch, unna mig lite kesella med hallon och sedan tänker jag också krypa ner i sängen!
Imorgon är det fredag...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar