måndag 14 januari 2013

Megabiceps

Fina Lex<3

Imorse, när ingen fortfarande ringt vid 7.45 anade jag odåd och då slog det ju mig att fasen, jag har ju bytt nummer sedan jag jobbade sist. Så in och ändra det och sedan ringde det. 7.55 ringde dem och sade att jag började 7.45, jag var alltså då redan tio minuter sen. Gasade iväg med bilen och var på plats i en förskoleklass en halvtimme senare. 6-åringar är min grej alltså, varenda unge är så jäkla härlig i den åldern!
Efter jobb for jag förbi hemma hos Lex för att hämta upp ett par vantar jag glömde där igår (var på sminkparty hos hans mor) och hann självklart med lite snuff och några foton :) Sedan hem och hämtade hem kids från dagis och kort därefter iväg på bodypump. Och jisses alltså... Idag tog jag i så mycket när vi körde biceps att jag inte såg något de sista repetionerna för jag hade så mycket stjärnor framför ögonen. Efteråt trodde jag att jag skulle svimma och det kändes som jag hade skållhet gröt i armarna! Jag har aldrig sett sådana bullar på armarna som jag gjorde idag :) Jag kör lite shakes nu emellanåt men efter pump måste man ju tydligen äta för att bygga lite muskler, så ja, jag åt precis :) M for iväg till affären för att köpa botemedel mot sin hals. Det ena var tydligen B & J:s så det tänker jag smaka innan det är sängen som gäller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar