torsdag 31 januari 2013

Reklamera mera?

Varför blir alltid korten såhär när jag fotar med kameran som är vänd mot mig? Superljusa liksom...

Sitter på bussen påväg hem nu och ska hämta hem mina skruttar! Efter lite gos far jag iväg på ett pass Bodycombat och sen hinner jag lagom hem och natta dem!

Har på mig min nya Adidas-tröja idag då jag fick reklamera den andra då trycket lossnade när jag tvättade den (i en tvättpåse, utochin på 30 grader). Nu har dock trycket börjat lossna redan innan tvätten så jag ringde Stadium Ingelsta för att höra om de hade någon tröja kvar (de hade tre stycken när jag reklamerade min häromdagen), jag tänkte att det kanske var olika kvalitet på olika leveranser?! Dock meddelade dem att de plockat in tröjorna och valt att ha säljstop på dem då kvaliteten var så värdelös! Kul liksom, den har ju blivit min favorittröja:( Vad ska jag göra nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar