tisdag 22 januari 2013

Nytt jobb!

Elton kammade hem "storvinst" hos barnläkare Anders Svensson idag (vilken man, vilken klinik!)! Partytuta, snurra och fyra stora guld-chokladpengar :) Dessutom var han "frisk", bara förkyld, och vi fick ett läkarintyg (M har vabbat i över en vecka!)!

Jag skulle ju berättat något roligt igår men eftersom kvällen inte blev så rolig glömdes ju det bort!
Mange har fått ett nytt jobb, här i stan, där han kommer gå upp rejält i lön och dessutom få tjänstebil. Dessutom sparar vi många tusenlappar på den bensin som går åt när han pendlar till Söderköping! Vi är sååå himla glada!:)
När han var iväg här för 1,5 vecka sedan var det för att han var i Holland för en sista "intervju" med ledningen:)
Så, så glada som sagt!

Nu ska jag hoppa i säng, dagen har varit minst sagt hektisk! Först Lindex en sväng, sedan läkaren, bilhandlare och Maxi på det för att sedan stressa till tåg och föreläsning. Stress hem för att ta Ellioth till simskolan och nu först har jag lagt mig på soffan! Imorgon sättet föreläsningarna igång redan vid 8 och håller på hela dagen. Därefter måste jag hämta ut magmedicin på Apoteket som jag glömde idag, hon är lite svårstartad minsann :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar