torsdag 24 januari 2013

Bye Linktown!

Ny ring, den med ljusa pärlan! Annica Vallin även denna!

Vi har ju bröllopsdag idag tydligen och jag hade ju redan fått en ring (köpt till mig själv!). Denna gång samarbetade vi lite... Jag köpte ringen, gömde den på ett säkert ställe och berättade för M vart den var. Han kom ihåg att idag var den speciella dagen och plockade fram ringen och gav den till mig! Romantiskt <3

Dagen började ju mindre kul (syftandes på mer sjukdom), fortsatte med föreläsning och nu fick jag rycket, packade väskan och drar till Skåneland. Jag tror nämligen det är där magen tänker sätta fart igen...eller så var det för att jag ska hälsa på mina saknade tjejer Halajna & Alicia<3 (och magen får ju självklart mer än gärna samarbeta...hör du det Gud?)

Fyra timmars tågresa väntar (ja, jag åker InterCity för 125 kr) och då tänker jag ta mig igenom lite litteratur. Om jag inte tvingas stå då, jag har ingen reserverad plats och nu är biljetterna slutsålda. Man vet ju aldrig med SJ. Dessutom har jag bokat Norrköping-Malmö, Malmö-Norrköping (men kliver på och av i Linkan!) för det var mycket billigare. Wierd, det är ju längre sträcka liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar