måndag 23 mars 2015

Vi testar

Jag hinner inte med, det är ju verkligen ett heltidsjobb att ta hand om ett hushåll med tre kids :) På det försöker jag ju träna också...

Måndagar är det ju jag och mina minstingar hela förmiddagen. Elvis var vaken endel idag faktiskt så när jag tog hand om en himla massa tvätt gymmade han och Elton :) När Elvis tog en liten nap passade jag på att laga lunch till Elton och du höll han mig sällskap i köket, samtidigt som han ritade och skrev. Den lille fisen älskar att sitta och ljuda och skriva :)
Jag själv hoppade lunchen och smakade en (för mig) ny kvarg, vilken var gudomligt god! Imorgon måste jag åka till City Gross och köpa fler!
Vi testar även ekologiska blöjor och än är jag väl inget fan direkt då jag tycker att Elvis varit lite fuktig när jag bytt...
 
Igår lade jag ut Eltons gamla cykel på Blocket och idag var en familj och hämtade den. Dessutom fick vi mer för den än vad vi väntat oss! Pengar behöver vi nu då vi idag bokat boende i Thailand, mer om det i ett eget inlägg!

Ikväll var jag även iväg och tränade, denna gång med Fanny då min kära pt har barnvecka och jag får klara mig själv. 30 min cardio plus biceps blev det. Imorgon ska jag hinna med två pass är det tänkt :/

Nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar