torsdag 19 mars 2015

Första och sista

Det spelar ju ingen roll hur dags man går upp på morgonen för i slutändan får man stressa ändå, så är det här hemma i alla fall. Så ja, jag stressade till skolan med Ellioth imorse och därefter med Elton till förskolan. Därefter tog jag en pw på en timme och det är ju helt fantastiskt i det här vädret!
Väl hemma sov Elvis så gott att jag passade på att sitta en stund i solen. Jag försökte väcka honom för att mata honom men det var han inte alls med på så istället tänkte jag försöka mig på en lunch, den första sedan han kom. Precis när maten var klar, och varm, vaknade ungen i panik och var tokhungrig. Såklart. Så ja, jag fick äta kall mat med en unge hängandes i tutten. Det var som sagt första lunchen sedan han kom, och sista...
Nu när jag hämtar på skolan står kidsen på rad och vill följa med hem. I tisdags fick Ellioth ta med Leo hem och idag var det Mille. Det borde egentligen vara som med förskolan, att man fick gå några timmar i veckan på fritids. Alla Ellioths kompisar går ju i princip på frita så det finns knappt någon han kan leka med. Så ja, det är bara för den här morsan att ha med kids hem :/

Nu ikväll har jag tränat igen, triceps och 30 min kondition. Min pt menar att detta är lätt träning och att jag snart ska få se vad hårdträning är, hjälp! Tilläggas bör att jag käkar panodil för att kunna sova, haha :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar