torsdag 5 mars 2015

Frisk luft


Lilla Rundis <3

Idag har vi haft en helt fantastisk dag (om vi bortser från den lilla detaljen att Ellioth verkar ha tappat hörseln helt...)! Följde grabbarna till förskolan och skolan i strålande sol. Elvis somnade på vår promenad och fortsatte sova hemma och jag kunde städa i lugn och ro. När jag tog sista taget med moppen vaknade han och var hungrig, perfekt tajming! Sedan tänkte jag att vi skulle sovit en stund men Elvis hade andra planer och var vaken tills det var dags att hämta grabbarna :)
När vi kom hem dukade jag upp mellis och fika på altanen, i solen. Jag tog även ut vår Fatboy och ställde mot väggen, i solen i lä, vilket blev en perfekt plats för amning. Grabbarna styrde till tusen och jag tog lite senare fram cyklarna till dem då de sopat utanför! Elvis sov och jag passade på att tvätta lite och beskära mina tulpaner. Efter en stund kom Fanny, sen Mange och mormor och morfar. De sistnämnda hämtade Elton för övernattning, Mange och Ellioth åkte och provade ut träningskläder till fotbollen och jag och Fanny tog en långpromenad. Skaplig utedag, först imorse, sedan 12.45-17 i eftermiddag och sedan en kvällspromme. Lagom trött ikväll :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar