måndag 16 mars 2015

Nu kör vi


Måndagar är Eltons och min (och lillebrors, som ännu inte gör så mycket väsen av sig) dag <3 Pappsen lämnar Ellioth på förskolan så vi har hela förmiddagen på oss att mysa hemma. Idag kröp vi upp i soffan framför en film medan lillebror sov. Jag hann även tvätta, vika tvätt och städa lite mellan amning, bäddning osv :)

Eftermiddagen spenderade grabbarna ute. De lekte medan de hade sällskap av morfar som rensade vår bod lite. Elvis stod ute och sov medan jag var inne och gjorde amerikanska pannkakor. Grabbarna kom in och åt och sedan gick de ut igen. Älskar att ungarna faktiskt vill vara ute och leka.
När pappsen kom hem sov jag och Elvis en timme på soffan i väntan på middagen. Därefter har jag varit på gymmet igen och påvägen hem blev det lite komplettering på Maxi. Så ja, jag är nyss hemkommen. Nu ammar jag och sedan blir det bums i säng. Imorgon väntar morgonpromenad och sedan är det gym på kvällen igen :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar