måndag 9 mars 2015

Långeman


Den här killen hade gått upp 280 g (trots att han bara får mat var tredje till fjärde timme nu...) nu på en vecka och väger numer 4224 g och är hela 58 cm lång. Såå mycket kärlek <3

Full rulle hela dagen. Om vi nu bortser från sovmorgonen jag och Elvis fick. Elton låg så snällt och såg på tv och lät oss sova ända till 9. Mange och Ellioth for iväg tidigt då Ellioth skulle åka skridskor med skolan.
När Elvis och jag klivit upp och jag bäddat och plockat åkte vi till Ljungsbro där jag slog in paket till vår största kille som fyller 7 år imorgon <3 Vi blev även bjudna på lunch innan det var dags att fara för att hämta hem Ellioth. Hela eftermiddagen spenderades i en lekpark med bästa grannarna. När M kom hem gick jag och Elvis till BVC och nu på kvällskvisten for jag och gjorde några ärenden i Tornby!

Nu faller ögonen ihop, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar