söndag 29 mars 2015

Tack Skåne

Vaknade utsövd efter en toppennatt med endast ett uppvak. Helena skämde bort mig med hennes lingonlimpa och dagen kunde ju inte startat bättre <3 Därefter tog jag en lång dusch, klädde på och sminkade mig medan Halajna myste med Elvis, win win!
Vid lunchtid satte jag det här charmtrollet i babyskyddet och begav oss hemåt. Tror minsann att jag följde det fina vädret för det regnade en knapp kvart, sammanlagt, på hela vägen. Elvis skötte sig dessutom exemplariskt, ett amningsstopp i Ljungby igen, så turen var faktiskt rätt skön!

Hemma möttes jag av en familj som saknat oss. Eller mest Elvis, jag tjatar tydligen bara :) Men jag fick en fin bukett tulpaner med en "kopparskylt" med hjärtan på ;-) Myyys!
Efter middag i form av köttgryta som puttrat sedan imorse for jag iväg till gymmet. Mötte upp Jonas och körde ett pass på 1,5 timme (kondotion + bröst) och nu känner jag mig som en invalid, kan i te lyfta armarna ovanför bröstet. Det blir spännande att ta hand om mitt barn imorgon ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar