söndag 1 mars 2015

Modigast i familjen


Idag hade den här killen bestämt sig, han skulle minsann också ha hål i örat! Han har hela tiden sagt att han ska vara 10 år när han tar hål men idag hade han ångrat sig. Modigast i familjen påstod han sig vara också eftersom han bara var 5 år nu när han tog hål, Ellioth och jag var 6 år och pappsen 10 år :) Viktigt det där!

Idag började mitt medlemsskap på Actic att gälla så vid 10 imorse infann vi (Fanny och jag) oss på gymmet! Nu är det slut på ursäkter, dags att bli fit igen! Dock kör jag ju förstås väldigt försiktigt nu i början, jag födde ju faktiskt barn för bara en månad sedan! 

Efter passet for jag hem och hämtade upp Elton och gasade mot Ikano för att ta det där hålet. Han var helt cool hela tiden och när hålet var taget grät han i fem sekunder innan han var glad igen :) Hem igen och hämtade upp familjen och körde ut till Ljungsbro där vi blev bjudna på middag. Min favoritmat sedan barnsben bjöds, kyckling, ris och mammas fantastiska currysås!

Nu ser vi på Wallander och äter ost och kex. Elvis sover gott på min mage, han blev förresten 5 veckor idag <3 Nu när han får så mycket mat tycker jag att man redan ser att han är lite rundare, iaf i ansiktet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar