fredag 27 mars 2015

Roadtrip


Den här grabben kunde knappt snutta imorse då han bara smilade hela tiden <3 Klart han var glad, det är ju fredag och inte vilket fredag somhelst. Nä, jag och Elvis ska ut på en "liten" roadtrip till våra bästa tjejer <3 I skrivande stund sitter jag och ammar och sedan kör vi... Vart ska vi tro?:)

Igår hann jag inte blogga då det var full rulle från tidig morgon till sen kväll! Efter att jag hade lämnat ungarna gick jag hem och städade huset. Detta mellan amningarna. Jag tvättade även fyra maskiner tvätt och vek och styrde. I detta skulle ungarna hämtas igen och ha mellis. Därefter ge Elvis mat för att kunna åka och träna när M kom hem. 30 min cardio och ben blev det. Sedan hade jag några ärenden att uträtta till dagens roadtrip och sedan var det bara hem och äta, packa, amma, duscha och sova!

Nä, lite ersättning till herrn och sedan packar vi in oss i bilen och gasar iväg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar