fredag 6 mars 2015

Hela-dagen-mys


När den här lilla grodan är så trött att han inte vet vart han ska ta vägen och därför så förtvivlad att tårarna sprutar, då gömmer man honom under en filt och håller handen <3

Vi sov lite länge imorse och var tvugna att stressa till skolan (jag har fortfarande inte lärt mig att Elvis måste ammas och att det tar tid...). Därefter gick vi hem och min tanke var att vi skulle sova en stöd men det tänkte inte Elvis som var tokpigg. Efter lite serious talk sov vi iaf en timme :) Vi behövde inte gå och hämta Ellioth på skolan för bästa Tessan tog med honom hem <3 Så idag har vi myst, myst och myst. Jag har hunnit tvätta lite och plocka ur diskmaskinen också, men det är typ det enda! När stora grabbarna var på innebandy sov vi en stund till :)

Nu ikväll har vi haft fredagsmys framför Lets Dance. Två trötta storebrorsor har precis somnat medan Elvis sovit groda på min mage i princip hela kvällen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar