tisdag 24 mars 2015

Korv


När man har 10 kg kvar efter graviditeten och ser ut som en korv i alla för små träningskläder är det gött att unna sig lite nytt :) Köpte mig nya löpartights igår!
Och idag har de invigts då jag kört två pass. 15 min cardio och rumpa hemma hos Emma i förmiddags och nu 30 min cardio och axlar på gymmet! Heja!

Förutom träning och Emma-häng har jag varit på 2-månaders kontroll med Elvis på BVC och haft kvalitetstid med Elton. Ellioth sov hos mormor och morfar inatt då min kräksjukeskräck slog till när Ellioth berättade att en flicka kräkts i skolan igår och en hade ont i magen och gick hem. Så han kom hem först senare i eftermiddag.

M kom hem sent då han varit i Varberg på jobb idag. Påvägen hem fick han för sig att ta vägen inom Ullared också så jag var lagom glad när han klev innanför dörren vid 18-tiden :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar