lördag 28 mars 2015

Slättarpsgården

Jag var helt galet trött när jag vaknade imorse då Elvis haft sin första riktiga strulnatt. Såklart när jag är ensam här liksom :( Han hade ont i magen och låg och knorrade från 01-03, han ville äta vid 04 och sedan knorr och ont i magen igen vid 05.30-07 och därefter sov han på min mage till 08. Lite halvt död kände jag mig när vi klev upp då :/ Vi åt iaf frukost då och lite senare tog vi en promenad till en loppis! Påvägen hem gick vi inom affären och det var första gången i en affär för Elvis :) Matbutiken i lilla Anderslöv :)
Sedan tog jag, Helena och Elvis bilen ett par mil bort till ett ställe vid namn Slättarpsgården. Kläder, inredning, café och restaurang! Jag käkade gudomlig panini och därefter en fudge-kaka. Elvis ammade jag innan maten så han låg nöjd på soffan medan vi åt och fikade, supermysigt! Andra gången för Elvis ute bland andra människor :)

När vi kom hem körde vi vägen förbi loppisen igen då Helena skulle hämta hem lite kläder som inte blivit sålt och en klädställning. Kan ju säga att jag skrattade så jag höll på att kissa på mig när vi försökte få in ställningen i bilen. När vi väl fått in den öppnade Helena dörren på andra sidan och då föll halva ställningen ut där och hon kunde inte få in den :)

Väl hemma sedan tog Helena med Elvis ut på en promenad och jag fick sova en stund! När jag vaknade var middagen klar och det bästa var att Elvis sov sig igenom den och vaknade först precis när jag ätit klart :)

Nu har vi soffhäng framför öppna spisen och med Gladiatorerna på tv!


Alicia är så söt med Elvis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar