fredag 22 maj 2015

Vi firar


Idag firar vi då papprena är påskrivna och sommarstugan är såld! Samtidigt som det gör ont i hjärtat känns det på något sätt bra! Nu kan vi sätta fullt fokus på vårt hus och vår tomt!

När vi var och skrev papprena var mormor och morfar barnvakt till alla tre så vi var barnfria. Påväg hem från banken sprang vi förbi Systembolaget och sedan Polarn i Pyret. Jag var till Ikano idag för att köpa strumpor till Elvis men där hade POP slagit igen, därav besöket i stan istället. Vi tog även en snabbis om Maxi för komplettering och där hade de ju långbord med olika provsmakningar så det tog ju världens tid :) Därefter skyndade vi om Phone House där jag blev med ny mobil. Både ångest och lättnad på den. Min iPhone (5S) suger ju pung och jag svär över den tusen gånger om dagen så en ny iPhone var inget alternativ utan det blev en Sony. Vi får väl se :/

Nu ligger jag och blickar på Ellioth som efter att ha somnat i sin säng nu fick komma ner i soffan då han fått feber och självklart då krampade. Fy, jag blir lika rädd varje gång :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar